tisdag 19 januari 2010

En Award


Jag har fått en Award från Anett med bloggen
Atelier Fjellknatten. Tack snälla du!
Med den följer en uppgift att berätta 7 saker om mig själv.
1.Esamstående mamma till en son på 16 år.
2.Hundägare-Kasper 3,5 år, Dvärg Schnautzer.
3.Jobbar inom Bilbranschen och Möbelbranschen.
4.Älskar allt av Stephen King.
5.Drömmer om att resa till Australien och Egypten.
6.Är ett fall för "Lyxfällan" då jag är en total tygoholic.
7.Borde både sluta röka och börja motionera.
:-)
Lite onödigt vetande om mig.
Denna ger jag vidare till alla mina goa besökare här på bloggen.
Ni har så fina och inspirerande bloggar allihopa!
:-)

6 kommentarer:

Sari sa...

GRATTIS till awarden!
Den är du väl värd!! Tusen gånger om!
Kram Sari

annika sa...

Grattis! Du är verkligen bra på att sy så den är du värd. Whoawh vilken fin quilt du håller på med. Ska bli intressant att se den färdig. har du något tips på bra shop för quiltning?
Kram annika

Lotta i S-vall sa...

Håller verkligen med föregående skrivare .
Du är helt fantastisk så,,,,,,
Grattis till awarden

Ha de bäst

Anonym sa...

Grattis till awarden.
Susanne

AkH sa...

Gratulerar till awarden! Vill önska dig en skön helg!
Kram Anna-Karin
hemochting

quiltygal sa...

Congrats on the award ....my husband gave up smoking last year with the help of tablets,champix,...he was a very heavy smoker I never thought he would do it .....