tisdag 5 januari 2010

"Scrapp på scrapp ask"

Jag har gjort ett par askar som jag tänkte ha
scrapp tyg i. (heter det så?)
Det blir ju alltid småbitar över, och jag skall
försöka skära ned dem till remsor eller
kvadrater i ett par bestämda storlekar.
Jag skall nog göra ett par askar till.
Blir en tur till Panduro igen för att köpa mer
kartong. Det jag använt är köpt där.
Kartong 1,5 mm, ljusgrönt presentpapper, pappersspets,
etikett hållare, tyg blad och rosor.
Ett trevande försök att scrappa lite, det måste jag göra mer
en annan gång. Riktigt roligt.
:-)

2 kommentarer:

Käranån sa...

Så fina boxar att ha dina små tygbitar och remsor i!! Jag har mina lite överallt i plastpåsar och fula kartonger, kanske man skulle använda sina bitar mera om man hade dom i så fina boxar som du har...

Lotta i S-vall sa...

Men " guu " så gulliga scrap lådor, super söta.
Ha de :)